لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

خاطرات تولدو سالگرد ازدواجمان

هنوزم باورم نمیشه ۱ سال گذشت...۱ سال با همه خاطرات خوب و بدش گذشت...با همه گریه ها و خنده هاش...قهر و آشتیاش....لحظه های قشنگ و زشتش.....همش گذشت!!!اما تو ذهن من و همسری فقط خاطرات خوب و قشنگش مونده...خدایا شکرت به خاطر این ۱ سال با هم بودن!! 

۵شنبه صبح با همسری رفتیم بیرون تا کادوهامونا بخریم...همسری واسه تولدم یه سرویس تیتانیوم خرید واسه سالگرد ازدواجمون هم یه نیم سکه!!!البته عشقم پولاشا جمع کرده بود تا واسه تولدم هم طلا بخره اما من نزاشتم چون فعلا کارای مهم تری با اون پولا داریم!!!!!منم واسه همسری ۲ تا تیشرت یه جفت کفش خریدم!شبم که دیدم با کیک اومد خونه و با داداشش هماهنگ کرده بود! شب رفتیم اونجا...جاری جونم هم که حسابی زحمت کشیده بود!!یه تولد ۵ نفری گرفتیم ولی خیلی خوش گذشت...اینقدر رقصیدیم و مسخره بازی در آوردیم که شب از خستگی بیهوش شدیم!!!جمعه هم که اومدیم خونه ما...مامانم شب مهمون دعوت کرده بود...اون شبم کلی عکس گرفتیم و خوش گذروندیم!!بیرون رفتن من و همسری به تنهایی هم تو برناممون بود که دیگه فرصت نشد!!!الانم همسری با داداشم رفتن بیرون تا ماشینا بشورن...فردا هم مجبوریم برم خونه محسنینا!مادرشوهری رفته مشهد...من باید اونجا باشم دیگه!!همه میرن سر کار منم مسئول افطاریم!!البته تو اون خونه فقط جاریم روزست!!!همه یه مشکلی دارن دیگه!!سه شنبه ها هم که میریم تهران واسه یه کاری(فعلا بهتره یه راز بمونه) کلا همش تو راهیم...خسته کنندست! 

و اما بریم سراغ تشکرات ویژه: 

میخوام بهتون بگم خیلی دوستتون دارم...عاشقتونم...ماهین....امیدوارم بتونم محبتاتونا جبران کنم!! 

از دوستای نتیم مهشاد و زهرا(خواهر شوهر جان)حسابی خجالتم دادن!آجی مهشاد عزیزم که یه پست مخصوص واسم گذاشته بود و وقتی دیدم واقعا سوپرایز شدم!!زهرا هم که هم تو وبش نوشته بود هم بهم زنگ زد!!ثنا،فرناز،الی،مری هم بهم اس دادن ....از همتون ممنونم!! بقیه هم تو وب تبریک گفتن...از تک تکتون ممنونم.بووووووووووووس

اولین اس تبریکا عمه فاطی داد...بعدشم بابام،مامانم،زنداییم،منا،فریده،نگین،عاطفه،سعیده،مهسا هم بهم اس دادن.تو فیس بوک هم خیلیا واسه پیام تبریک دادن!!!دیگه آخر شب داشتم از خوشحالی میمردم که اینقدر واسه دوستام مهمم!!خدایا شکرت به خاطر همه این دوستای خوب و مهربون....اینجا اسماشونا نوشتم تا هیچ وقت یادم نره! 

این عکس کیکم  

برای همسرم: 

محسنم....همین طور که این ۱ سال کنارت بودم و با همه مشکلات کنار اومدم قول میدم تا آخرش همین طور بمونم....امروز میخوام بهت بگم که همه رفتارای بد و اشتباهاتا از یاد میبرم و میخوام تو هم همین کارا بکنی...دوست دارم همیشه فقط خوبیای هما به یاد داشته باشیم!دوستت دارم عزیزم...من و وتو تا ابد با همیم!!!!  

پ.ن:نظرتون در مورد قالبم چیه؟زحمتشا فاطمه جون دوست مهشاد کشیده و هدیه مهشاد به منه...بازم مرسی آجیه ماهم!!فقط من فکر میکنم یه کم خوندن نوشته ها سخت شده!!!اگه سختتونه بگین تا درستش کنیم!

نظرات 32 + ارسال نظر
aylini یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ق.ظ

vaaaaaaaaaaay!! dokhtar kheili khoshhalam ke peydat kardam :O chi be sare un webloget umad :(? emruz ye dafe yadet oftadam dobare goftam ye searchi bokonam shayad ye webloge dge sakhte bashi :* kheili khoshalam az in babat :X:X:X

منم خوشحالم...کلا وقتی پیدا میشم ذوق میکنم!!!!
خوش اومدی گلم

aylini یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 ق.ظ

mersi:X
azizam inghadr zogh zade shodam ke aslan onvane posteto o khodesho nakhundam :* tavalodet va salgardtun mobarakk ishalla ke 100 sal haminjuri shado khoshbakht kenare ham zendegi konid:X

دختــــــرک مــــاه نشیـــــن یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:24 ق.ظ http://sunset-at-the-moon.persianblog.ir

عزیزممممممممممممم
خیلی کیک نازی بود
بازم تولدت و سالگردت رو تبریک میگم
ایشالا همیشه همیشه شاد و با انرژی باشید و کلی خوشبخت تر از این باشییییییییییییید

پـــریــا ( آواز پــری هاااا ) یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:17 ق.ظ http://www.pariha.blogfa.com/

سلاام عزیزمممم . تبریک میگم تولدت رو . ایشالاه همیشه شااد باشی . سالگرد ازدوااجتون هم مبااارک .. همیشه خوش بااشین ..

قاالبت خیلی نااازه .. دوسش دارم ... اونقدرها هم باعث نشده که نوشته هاات خونده نشن . خوبه ...

مریم یکی از دوستای باران جون یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:00 ق.ظ

قالب وبلاگت عالیه . حالت کلاسیک داره عزیزم مبارکه

مهشاد یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:44 ق.ظ http://www.aramesh71.blogfa.com

آجی جونی یه چیزی میگم دعوا نکنیا
آجی جونی فاطمه الان اس داد دوباره گفت که الان وبت بوده (نمی دونم چرا خودش کامنت نمیذاره)
گفت به باران بگو پست هاش زیاده
تو تنظیمات وبلاگ تعداد پست ها در صفحه ی نخست رو بزنه 1 ببینه درست میشه یا نه ؟!
آخه آجی ماشالله تو که یک قرن یه بار آپ میکنی اینجوری هربار آپ میکنی پست جدید در صفحه ی نخست قرار میگیره و به آرشیو سپرده میشه
حالا امتحان کن اگه نشد بازم برش گردون به همون حالت اول

مهشاد یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ب.ظ

خدا رو شکر که درست شد

mary یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:17 ب.ظ

salam azize delam.tavalodet mobarak ghablan tu poste ghabl az tavalodet1om umadam behet tabrik goftam khahesh mikonam kari nakardam goftam avalin saniyehaye 14om mordad bet s bedam ta 12 shod s dadam.sry to ro khoda natunestam bishtar az 2 3 ta s bedam sharjam tahesh bud natunestam behet zang bezanam vagarna doost dashtam vase avalin bar..kadohatam mobaraket bashe.axe keyket o save kardam eshkal nadare?chon dooset daram goftam yADEgari dashte basham hanuz axe sofre aghdeto niga mikunam
.khoshhal mishamto ozve fb hastii??man fatemeh sh.adam kon
shad bashii

هما(دختر بهار) یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:48 ب.ظ

شرمنده دیر شد
پنجشنبه هر کاری کردم وبت کامل برام باز نمیشد
بهتون تبریک میگم
ایشاا... که سالیان سال در کنار هم روزای خوب و شادی را داشته باشین

غزل یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:49 ب.ظ http://tameeshgh.blogfa.com

واااااااااااااااااااای باران دیگه داشتم دیونه میشدم مگه باز میشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
توروخدا یه قکری واسش بکن منو تا مرز دیونگی رسوند
خوووووو سلام عزیز دلم،خوبی؟
باران منم میخواستم واست اس بدم ولی خونه نبودم که باگوشیه بابا اس بدم خودمم نو شارژ
فقط تونستم فوری تو وب کامنت بزارم اونم درس حسابی نشد
ببخشیییییییییییییییییید اگه کوتاهی کردم
چقدر این ور اون ور میرین شماها!حوصلت سر نمیره؟!
در این روزا رو بدونیین گلم
خیلی دوست دارم
مواظب خودت باش
فدای تو عزیزم
اینم بووووووووووووووووووووووووووووووووس کادوی من به تو
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

غزل یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:50 ب.ظ http://tameeshgh.blogfa.com

سلاملکمممممممممممممممم
باران باز میشه منم همیشه اینجا تلپم
مگه میشه از اینجا دل بکنم
فدای تو بشم گلم

غزل یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:52 ب.ظ http://tameeshgh.blogfa.com

همینجوری اومدم ببینم خانوم خوشگلمون داره چیکارا میکنه
دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت ذارم

غزل یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:53 ب.ظ http://tameeshgh.blogfa.com

وااااااااااااااااااای بارانم میترسم بازم گیر کنه و نتونم نظر بزارم واسه همین فقط میخوام کامنت بزارم تاخیالم راحت شه

غزل یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:59 ب.ظ http://tameeshgh.blogfa.com

ببین باران میگم گیر داره یه مشکلی داره میگی نه؟!
باز نمیشه که
فقط بعضی وقتا باز میشه
اصلا گریه میکنماااااااااااااااااااااااااااااا

زهره دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:38 ق.ظ http://tanhaeshgh.blogfa.com/

تو ماهی نفسم....
عاشقه جمله هات شدم که گفتی ....بدیهامون از یاد میبریم و......فقط خوبیای همو به یاد داشته باشیم...
خیلی شیرین بود....شیرین تر وقتی میشه که بهش عمل کنین...
الهی که زیر سایه هم به پای هم خوشبخت و عاشق بمونید.....
تو لحظه های نابت واسه ما هم دعا کن ....
بازم تولدت همچنین سالگرد یکی شدنتون مبارک....

آزاده دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:20 ق.ظ http://hamsarivaman.persianblog.ir/

سلام باران جون. چه زود گذشت یه سال. امیدوارم در کنار همسرت روزهای شادی رو در پیش رو داشته باشین و همه مشکلاتتون حل بشه. ببخش دیر امدم.
قالبت خوشگله فقط اون بکگراند زیرش باعث میشه خوب و راحت نشه مطالب رو خوند.

خاهر شوهری جان دل انگیز دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:00 ق.ظ http://www.tanhaeiyeman23.blogfa.com

سیلوم بارانی جون
خوبی گلی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امیدوارم بهتون خوش بگذره
دست فاطمه خانم درد نکنه خیلی قشنگه قالب
میشه نوشته هاشم خونده شه مشکلی نیس
قربونت برم من کیکتونم باحاله ایشا.... ساله بعد منم واسه کیک خوردن خدمت میرسم
فدات بشم من بارانی جون کاری نکردیم کهاین الان منم سرخ شدما
به به چه خاهر شوهری جانی داری واقعا
میبوسمت قد یه دنیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

با تو انگار تو بهشتم دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:04 ب.ظ http://live-in-heaven.blogfa.com

سلام
چه جالب ما هم 13 مرداد سالگرد عقدمون بود.

امیدوارم همیشه خوشبخت بمونین و عاشق
کادوهاتون هم مبارک

بانو دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:37 ب.ظ http://ghalebeweblog.blogfa.com

سلام باران جان به نظر من هم قالبت دیر میاد. اگه برای می خوای یک قالب با طراحی اختصاصی فقط واسه خوت و عشقت داشته باشی بیا به وبلاگم. منتظرم

مـر یــ❤ــمــــ سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:21 ب.ظ http://http://merolak.blogfa.com/

مبارک
خدا ایشالا قسمتِ ما هم کنه

naghme سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:24 ب.ظ

Azizam Ghalebet Kheili Shiko Khoshgele Vali Cheshme Man Ke Dar Umad Ta Khundam, Baghiaro Nemidunam

avideh چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:12 ب.ظ http://manvapariaaaa.blogfa.com

سلام باران عزیز
راستش گاهی اوقات وبت میومدم وآپ های زیباتو میخوندم ...
واقعا قلم خوبی داری .
مهشاد عزیزم خیلی از شما تعریف کرده همیشه وهمه جا
به خاطر این همه خوبی در شما بهتون تبریک میگم ...
سالگرد ازدواج و تولدت رو هم بهت تبریک میگم براتون بهترین
ها رو آرزو دارم ...
برای شما و آقا محسن از خدای عزیزم سلامتی و خوشبختی
در زندگی مشترک رو آرزومندم به یادتم گلم ....

مریم پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:26 ب.ظ

واااااااااااااااای سلام باران گلم
الهی من قربون شکل ماهت برم الان خونه ی دوستمم از نت اونا اومدم تونستم کامنت بزارم
فدااااااااااااااااااااااااااااااااااات بشم

مریم پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:32 ب.ظ

بارانی دارم میرم خونمون امتحان بکنم میشه یا نه!
ولی صبح رفتم نشد

نازی جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:57 ب.ظ

قالبت خیلی مسخره شده باران
آخه آدم عکس خودشو میزاره پشت وب

وااااااااااااااا
توکدوم نازی هستی؟
اولین کسی هستی که میگی مسخرست!همه خوششون اومده!!
مگه چه اشکال داری عکس خودم باشه...خیلیم قشنگه!!!ا

بانو شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:50 ب.ظ http://ghalebeweblog.blogfa.com

سلام باران جان. دوست داشتم حداقل بیای نظرتو در مورد وبلاگم بگی. من از خواننده های خاموشت بودم. راستی فقط با mozilla می تونم بهت نظر بدم و وبت رو خوب ببینم. و تازه عکس پشت وبلاگت رو دیدم . تبریک
سربزنی خوشحال میشم. خدانگهدار

بانو شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 ب.ظ http://ghalebeweblog.blogfa.com/

سلام باران جان من خودمم تا یکی دو هفته پیش همش از این و اون این سوال رو می ژرسیدم که آخه چه جوری قالب بسازم؟ اما

بانو شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ب.ظ http://ghalebeweblog.blogfa.com/

بعد دیدم اگه بخوام قالب بسازم شبیه قالبهای دیگران میشه یا در هر صورت باید از قالبهی دیگران کمک بگیرم

بانو شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ب.ظ http://ghalebeweblog.blogfa.com/

واسه همین دیدم من که می خوام قالب سازی سایت رو یاد بگیرم پس قالب وبلاگ کاری نداره و اگه هم بخوام قالب های وبلاگم رو بفروشم پس بهتره واسش عرق بریزم و پولش واسم حلال باشه
و نشستم و از نمونه قالب ساده بلاگفا که خیلی ساده است و اون ۳ یا ۴ تا قالبی هست که سایت بلاگفا ارائه داده رو نگاه کردم و یک سری کدها رو یاد گرفتم حسابی ویرایش کردم و ابتکار
حالا هم خدا رو شکر مدلهای مختلف قالب رو بلدم که واسه خودم یکی از اون مدلها رو گذاشتم
نه به خدا من کلاس نرفتم و می دونم باید کد نویسی html رو یاد بگیری
من که شکر خدا خودم یاد گرفتم

بانو شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ب.ظ http://ghalebeweblog.blogfa.com/

کلاس قالب سازی وبلاگ که فکر نکنم باشه اما طراحی سایت هست.
من هم دیگه اولش داشتم قاطی می کردم و می خواستم برم کلاس اما دیدم کلاس هاش خیلی کمه و همش الکی پول به جیب میزنن و میگن ترم بعد تموم میشه اما پایانش با خداست
اما خب دارم کم کم طراحی سایت رو یاد میگیرم اما خب خیلی کند
سربزن. خوشحال میشم

بانو شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:14 ب.ظ http://ghalebeweblog.blogfa.com/

راستی قالبهای آماده وبلاگم تا چند وقت دیگه ساخته میشه آخه الان دارم واسه وبلاگ مذهبیم بک قالب طراحی می کنم که البته یک روزه آماده شده و بعد آدرس رو براتون میذارم نظرتو در موردش بهم بگی.
البته من چند تا وبلاگ دیگه در مورد امام علی(ع) و امام زمان(عج) دارم که بعد باید واسشون قالب متفاوت با این دو تا طراحی کنم
بوس بوسی

بانو یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ق.ظ http://ghalebeweblog.blogfa.com/

موفق باشی باران جان
از نظر من اشکالی نداره تایید کن
ببخش زیاد نوشتم
خواستم کلی توضیح بدم
بازم بیا اونطرفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد