لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

اولین سالگرد ازدواجمون+تولدم

  

 

چه حس خوبیه اینکه تو هستی و عاشق تر از خودم پیشم نشستی و    

عادت میدی منو به مهربونیات، تا من نفس نفس دیوونه شم برات 

 

چه حس خوبیه اینکه تو بامنی، که به روی من لبخند میزنی  

 

اینکه به فکرمی به فکر من فقط، هرچی نگات کنم سیر نمیشم ازت 

   

با تو به زندگیم دل خوشی اومده، خوشبختیه منو چشمات رقم زده  

 

چه حس خوبیه شیرینه لحظه ها، شادم کنار تو همین رو من میخوام   

مراقبی یه وقت من بیقرار نشم،  سنگ صبورمی که غصه دار نشم 

 

عادت میدی منو به مهربونیات، تا من نفس نفس دیوونه شم برات 

 

چه حس خوبیه اینکه تو بامنی، که به روی من لبخند میزنی  

 

اینکه به فکرمی به فکر من فقط، هرچی نگات کنم سیر نمیشم ازت  

  

با تو به زندگیم دل خوشی اومده، خوشبختیه منو چشمات رقم زده 

 

چه حس خوبیه شیرینه لحظه ها، شادم کنار تو همین رو من میخوام 

 

 

  

1سال از با هم بودنمون گذشته و من و همسرم کنار هم جشن میگیریم...تولد و سالگرد ازدواجمونا!!!

با همه سختی ها و مشکلاتی که این 1 سال داشت زیباترین لحظه ها را برای هم رقم زدیم....

همسرم  عزیزم  عشق _ من  خوشحالم که رروز تولدم همزمان شده با 1 سال در کنار تو زندگی کردن.....مطمئنا هر سال تولدم زیباتر ازسال قبل میشه!!چون به سالهای با هم بودنمون اضافه میشه....دوستت دارم و به خاطر همه چیز ازت ممنونم!!  

پ.ن:میدونم همتون توقع داشتین بیشتر بنویسم ولی باور کنید همین چند خطم به سختی نوشتم...مطمئن باشید به زودی میام با خاطرات اولین سالگرد ازدواجمون!!!

نظرات 17 + ارسال نظر
غزل جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ق.ظ http://tameeshgh.blogfa.com

الهی من فدای اجیه گلم بشم
عزیز دلم تولدت مبارررررررررک
سالگرد ازدواجتون مبارررررررک گلم

زهره جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ق.ظ http://tanhaeshgh.blogfa.com/

هووووووووررررررررررررررررراااااااا تولد.....تولد تولدت همراه با سالگرد عشقتون رو تبریک میگیم ما هم.....
الهی که به حق این ماه عزیز همیشه و در همه حال یارو همراه هم باشین....
براتون آرزوی بهترین ها رو داریم....[
ابجی به ما هم سر بزن...

ثنا جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:07 ق.ظ

بازم تبریک میگم آجی جون

shalale جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ب.ظ

باران عزیزم پیوند آسمونیتونو به همراه تولد دلنشینت تبریک میگم.از خدا میخوام که همیشه شاد و زیبا در کنار هم زندگی کنین و لحظه به لحظه خوشبخت تر باشین
آرام ترین آرامش دنیا برای شما

shalale جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 ب.ظ

باران عزیزم پیوند آسمونیتونو به همراه تولد دلنشینت تبریک میگم.از خدا میخوام که همیشه شاد و زیبا در کنار هم زندگی کنین و لحظه به لحظه خوشبخت تر باشین
آرام ترین آرامش دنیا برای شما

دختــــــرک مــــاه نشیـــــن جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:00 ب.ظ http://sunset-at-the-moon.persianblog.ir

سالگردتون کلییییییییییییییی مبارک باران عزیزمممممممممممممممممم

ندای محسن جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:50 ب.ظ

سلام
تولدت وسالگردتون مبارک
انشاا... تاابد خوشبخت باشین
باران جان من این متن رو خودم برای محسنم نوشتم وگذاشتم توی وب
کاش لااقل میگفتی از وب من گرفتیش

سلام ندا جان
من متنایی که دوست دارما یه جا نگه میدارم ...دیشبم سری به دفترچم زدم و این متنا انتخاب کردم!!!اصلا نمیدونستم این متنا یه روز از وب تو گرفتم وخودت نوشتی....معذرت میخوام عزیزم.عوضش میکنم...

نسیم جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:48 ب.ظ http://www.deltange-deltangam.blogfa.com

سلام
باران جان گمت کرده بودم
فک کردم وبلاگتو حذف کردن
.من از اول اول با هات بودم ولی تو نفهمیدی...
باورت نمی شه ولی من همه ی خاطره هاتونو خوندم.......

اگه یادت بیاد یه درد دل کوچولو با هم کرده بودیم....
می گفتم با مادرم فاصله سنی زیادی دارم.....

موفق باشی گلم..
تازه تو هنوز تو لینکامی

سلام عزیزم
آره یه چیزایی یادمه...خوشحام که پیدام کردی نسیم جان

دوشیزه خانم جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ب.ظ

وای باران قالبتون محشره !!

خوندم اینجا رو گریم گرفت (:

عزیزم امیدوارم همیشه خوش باشین :**

و روز به روز تو زندگیتون موفق تر بشین (:

تبریکـــ میگمـ شالگردتون رو :*

رویای آبی شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ق.ظ

عزیز دلم خیلی تبریک می گم تولدتو و سالگرد عشقتونو.

انشاءا.. سالیان سال در کنار همسر عزیزت با آرامش زندگی کنی و به تمام خواسته هاتون برسین

مریم شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:55 ق.ظ

سلام عزیزم
سالگرد ازدواجتون و تولدت مبارک.

دوشیزه خانم شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:05 ق.ظ

باران جونم ..

سر شب یهو انقدر حالم خرا شد یادم رفت تولدت رو تبریک بگم

عزیز دلم تولدت مبارم ایشالا ۱۰۰۰۰۰۰... سالگیت رو کنار همسرت جشن بگیرید (:

ندای محسن شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ق.ظ

باران جان
شما دوست خوب منی
منظورم این نبود که عوضش کنی وقتی متنمو توی وبت دیدم یه جوری شدم مطمئنم میدونی که چی میگم ؟
اصلا ناراحت نمیشم که مطلب توی وب شما باشه اونم بخاطرسالگرد ازدواجتون
اگه ناراحتتون کردم معذرت میخوام

میدونم ندا جون ولی من چون خودم از این کار بدم میاد درکت کردم...اصلا هم ناراحت نشدم!!!من نمیدوننستم مطلب توئه خانومی...بیخیال دیگه عزیزم

ندای محسن شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ب.ظ

مهدی و هنگامه شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:30 ب.ظ http://www.2ravani.blogfa.com

سلام باران جان
تولدت و سالگرد ازدواجتون مبارک
ان شالله سالیان سال در کنار هم خوشبخت زندگی کنید
و هر سال تولدت برات شیرین تر از سال قبل بشه

مهشاد شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ب.ظ http://www.aramesh71.blogfa.com

آجی جون درست نشد ؟
اگه نشد بگو به فاطمه بگم دوباره
آخه گفت بپرس ببین درست شده یا نه ؟

نه اجی درست نشدههههه

mary یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ب.ظ

salam azizam.sher kheyli ghashang bud khoshhal shodam in neveshtano khundam kheyli kheyli
eshghetun payedar

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد