لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

یه هفته خونه همسری

سلام انگار بازم دیر کردم!!راستش من ۵ شنبه کلی نوشتم اما بدشانسی آوردم و همه نوشته هام پر شد! 

خوب بریم سراغ گزارش هفته: 

من و همسری ۵شنبه از شهرشون برگشتیم.هفته ای که خونه ی همسری گذشت خوب بود ولی میتونست بهتر باشه!نمیدونم وقتی خونه ی همسری هستیم اخلاق اون عوض میشه یا این منم که زیادی حساس میشم!!به هر حال اونجا که هستیم زیاد به مشکل برمیخوردیم.محسن همش با رفتاراش دل منا میشکونه و بعد از چند دقیقه ازم معذرت خواهی میکنه من میبخشمش و دوباره همین مراحل طی میشه!!من دوست دارم جلوی خانوادش بیشتر به من توجه کنه و ....ولی اون این طوری نیست و هر بار میگه من زیادی حساسم!! 

از وقتی جاری وسطیم اومدن طبقه بالا مادرشوهری اونجا موندنا دوست دارم!!وقتایی که نمیره کلینیک همش با همیم و زیاد میریم بیرون!!خونه مادرشوهری هم که شده رستوران خانوادگی!همشون صبحا میان صبحانه میخوردن بچه هاشونا میزارن پیش مادرشوهری و میرن سر کار!ظهرا هم میان ناهار میخورن و ......بیچاره مامان شوهری!!خیلی خسته میشه...البته جاری وسطیه خیلی کمک میکنه...اون یکی هم که فعلا حاملست و تکون نمیخوره!(البته  اون موقع هم که حامله نبود با الان فرقی نمیکرد)دو سه شب رفتیم بیرون که خیلی خوش گذشت البته بازم محسن اعصابمو خورد کرد ولی گذشت دیگه!!یه شبم رفتیم سینما فیلم ورود آقایان ممنوع!قشنگ بود من که خوشم اومد..پسر برادر محسن خیلی منا دوست داره اون  ۱۰ سالشه و چند روز پیش به محسن میگفت عمو برو خدا را شکر کن که این زنا بهت داده!!خیلی فهمیده و با ادب ـ!دوست دارم اگه یه روزی بچه دار شدیم مثل سینا تربیتش کنم!شب آخر هم اومد پیش ما خوابید،اون شب از همسری دلخور بودم و دلم گرفته بود آروم داشتم گریه میکردم یهو سینا تونور چراغ خواب دید من دارم گریه میکنم و ....متوجه اشکاش که شدم خیلی ناراحت شدم!دلم واسش یه ذره شده!همش بهم اس میده !البته به محسنم خیلی وابستست!اما به من بیشتر...یه خبر خوبم اینکه همسری ماشین خرید!!البته من ماشین داشتم  ولی خوب این طوری خیلی راحت تر شدیم!امروز همسری رفت شهرشون...منم احتمالا ۳شنبه میرم اونجا!!  

برای همسرم: 

نمیدونم چرا این طوریم...ولی وقتایی که دلمومیشکونی واسه چند ثانیه غم همه دنیا میاد تو دلم و اجساس تنهایی همه وجودما میگیره...من و تو گاهی اوقات یه مشکلاتی داریم ولی قشنگ این قسمتشه که چند دقیقه بیشتر طول نمیکشه و هر بار یکیمون واسه عذر خواهی پیش قدم میشیم... قشنگتر اون جایی ـ که وقتی اشکامو میبینی دستما میگیره تو دستاتو و میگی عزیزدلم گریه نکن من میمیرم.... منم با وجود همه دلخوری که ازت دارم زود همه چیزا فراموش میکنم و .....حتی قهر کردن و دعواهامونم عجیبه!میدونم خیلی تو فشاری و فکرت حسابی درگیره...پس همه خستگی و اعصابنیتو درک میکنم و قول میدم تحملم بیشتر بشه....به امید روزیم که آرامشمونا پیدا کنیم و زندگیمون قشنگتر بشه...تو همسر ـ گل منی....  

پ.ن:جمعه سالگرد ازدواجمونه...باورم نمیشه ۱ سال گذشته!احتمالا ۵شنبه آپ میکنم.

نظرات 23 + ارسال نظر
زهره شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:04 ب.ظ http://tanhaeshgh.blogfa.com/

سلام آبجی گلم خوبی عزیزم؟از اینکه اینقدر صبوری میکنی بهت افتخار می کنم عزیزم....الهی همیشه و تو همه مراحل زندگیت صبور باشی...جلو جلو این روز عزیز رو بهت تبریک میگم ایشاله که به پای هم پیر شین...یه عالمه ارزوی خوشبختی براتون دارم

shalale شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:27 ب.ظ

سلام باران جوننننننننم. خوش اومدی.
جانم بارانم پیشاپیش سالگرد پیوند قشنگتونو تبریک میدم. آرزوم یه دنیا شادی و آرامش در کنار با هم بودنتونه.
دعا میکنم حسرت هرچی غمه بمونه تو دلتون
همیشه شاد و شاد و شاد باشین

پـــریــا ( آواز پــری هاااا ) یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:28 ق.ظ

سلااممممم . تبریک میگم سالگرد ازدواجتون رو جلو جلو . همیشه عااشق بااشین و سلاامت ایشالاه .. منتظر آپ بعدیت هستیم گلمم

هما(دختر بهار) یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:15 ق.ظ

سلام چطوری خانمی
مبارک ماشین همسری باشه ایشاا... همیشه به سلامتی ازش استفاده کنید.
احساس میکنم دخترا بیشتر خونه مادر شوهر حساس میشن چه نسبت به همسرشون چه اطرافیان

سارا یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ق.ظ http://kh2977.blogfa.com

سلام عزیزم ...
ممنون از اینکه بهم سر زدی ... حرفاتو کاملا میفهمم ... درسته خانواده اش خیلی تو ارتباط ما مشکل ایجاد کرده بودن ... اما روزایی از طرف خود افشینم عذاب میکشیدمم دیدم ... من عید و به خاطر همین برگشتم و گفتم افشین خودش مقصر نیست اما روزای سخت تری رو بعد عید گذروندم ... ما هنوز جدا نشدیم اما تو راه دادگاهیم ولی متاسفانه افشین به هیچ عنوان حاضر نیست از خانواده اش دور بشه...
زاستی از اینکه اینقدر عاشقانه داری زندگی میکنی خوشحالم ... در ضمن قبول دارم که خیلی زود تصمیم گرفتم باهاش ازدواج کنم اما دلایلشم گفتم میدونم همش اشتباه بود اما ... اما بودن ازدواجهایی که در عرض 2 هفته شکل گرفتن و با آرامش و خوشبختی داره ادامه پیدا میکنه اما میدونم این یه ریسک بود و من اشتباه کردم...

شفق یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ب.ظ http://pezeshkiarezooyeman.persianblog.ir

سلام.وبلاگتو خوندم خیلی عالیه.من تازه وبلاگ زدم دوست دارم باهات بیشتر آشنا شم و با هم تبادل لینک داشته باشیم.خوشحال میشم بهم سر بزنی.

شفق یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:09 ب.ظ http://pari72.persianblog.ir

باران جان آدرسمو تغییر دادم راحتتر باشی.سر بزن فدات شم

mar یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:16 ب.ظ

salam azizam.khoshhalam k umadi up kardi goftam age nabudi dg bet s midam goftam shayad kenare aghaeit zesht bashe mozahem besham
salgardetun mobarak az khoda mikham hamishe shado khoshhal kenar ham bashin..to kheyli khubi manam kheyli gozasht daramo saburam zud narahat misham zuda,m khoshhal.eyne bacheham.baran az farda 10om gharare javaba biad yani chi ishe??koli stress daram khoda khodesh komakam kone
shad bashi

مهشاد یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:25 ب.ظ http://www.aramesh71.blogfa.com

سلام آجی جونی
خوبی ؟
یاد رمان هما افتادم که الان دارم می خونمش
توی اون هم شوهرش وقتی خونواده اش رو می بینه به کل اخلاقش عوض میشه ، ولی وقتی تنهایی و تو خلوت خودشون هستن دوباره میشه همون سعید سابق
نمی دونم آجی شاید خصلت مردها این باشه ، نیدونم
آخی این آقا سیناتون هم ماشالله خیلی مودبه ، نازی ....
سالگرد ازدواج تون و همچنین تولدت رو پیشاپیش تبریک میگم
آجی جون
ایشالله 100 سال به شادی و خوشی کنار هم زندگی کنین و به پای هم پیر بشین نفسم

مریم یکی از دوستای باران جون دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:58 ق.ظ

صبور و محکم باش چون تمام هستی محسن تویی

مهسا و مبلاد دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:59 ق.ظ http://eshge-biparva.blogfa.com

سلام چطوری خانومی؟؟؟

عیب نداره گلم اینا که مشکل نیس نباید به دل بگیری عزیزم

آخییی چه برادر زاده ی نازی داره

ماشین آقاییتم مبارک عزیزم ایشالله به شای....

فکر ۱۴ روز تولدتم هست نه؟؟

هردوشو پیشاپیش تبریک میگم گلم

بوووس

غزل دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:38 ب.ظ http://tameeshgh.blogfa.com

واااااااای باران جونم اومدماااااااااااااااااا
گلم پیشاپیش سالگردتون مبارک ولی ۱۴مرداد میخوام اولین کسی باشم که تبریک میگم
قووووووووووووووووووووووووووول

زهره سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:35 ق.ظ http://tanhaeshgh.blogfa.com/

آبجی بارانم ما آپ شدیم بعد از کلی....نمیای پیشمون؟؟؟خوشحال میشیم

عسل سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:17 ق.ظ http://10234506780.blogfa.com

السلام ای ماه پنهان پشت استهلال ما / ما به دنبال تو می‌گردیم و تو دنبال ما

ماه پیدا، ماه پنهان، ماه روشن، ماه محو / رؤیت این ماه یعنی نامه اعمال ما

التماس دعای ویژه در این ماه

غزل سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:49 ب.ظ http://tameeshgh.blogfa.com

۱روز قشنگ
۱دلِ خوش
۱ لب خندان
۱تن سالم
دعای امروز من برای هر روز تو

مهشاد چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ق.ظ http://www.aramesh71.blogfa.com

قربونت برم بیا وبم تولده
خبرای خوب دیگه ای هم واست دارم که تلفنی میگم
بدو بدو

عروس و داماد عاشق (عفت) چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ب.ظ http://mf8987.blogfa.com

دلت برای مادر شوهر نسوزهههههههههههههه


هَر عشقی جز عشق ِ تو پَر چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:11 ب.ظ http://ma-male-ham.blogfa.com

عشقتون پایدار عزیزمــــــ

اینجا چه نازه :دی
عاشقه اسمتم باران

غزل چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:17 ب.ظ http://tameeshgh.blogfa.com

بارانم کی برمیگردی؟

مهشاد چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:58 ب.ظ http://www.aramesh71.blogfa.com

دست بزنید و شادی کنید
امشب شب تولده
تو باغ سبز زندگی
یه غنچه گل وا شده

گل و گل و گلت، گل گلکه
چه خوشکل وبا نمکه

تولدش مبارکه
مبارکه مبارکه

خنده نشسته رو لباش
شادی می باره از چشاش

قد کشیده و بزرگ شده
قربون اون قد و بالاش

کیک تولد بیارین
بیار بیار کیکو بیار

شمعا رو زود روش بذاریم
بذار بذار شمعو بذار

گل و گل و گلت، گل گلکه
چه خوشکل وبا نمکه

تولدش مبارکه
مبارکه مبارکه


یک و دو سه د یالا
شمعا رو فوت کن حالا

تولدت مبارک
چشم نخوری ایشالا

ببر ببر کیکو ببر
به مام بده تو هم بخور

ناز و ناز و نازنینه
ماه روی زمینه
کیک تولدش هم
مثل خودش شیرینه

مریم یکی از دوستای باران جون پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ق.ظ

عزیز دلم پیشاپیش سالروز ازدواجتان و تولدت مبارک . ان شا الله صد نه ۱۲۰ ساله نه همبشه زنده باشی.

خاهر شوهری جان دل انگیز پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:20 ب.ظ http://www.tanhaeiyeman23.blogfa.com

سلام بارانی جونم
قربونت برم عزیزم
تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارک عزیز من
ایشا... به همه خواسته ها و آرزوهات برسی گلم
سالگردتونم مبارک خدا کنه تا عمر دارین با هم خوش و سلامت باشین
یادش بخیر بارانی یادته ؟پارسال این موقع ساعت ۵ بود عقد کردین
امروز پنجشنبه بودو شما اپ نکردی اشکال نداره چون تولد و سالگردتونه هیچی نمیگما
خوش باشی
قد یه دنیا بوسسسسسسسسسسسسس

mary پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ب.ظ

salam azizam.tavalodeto salgarde to tabrik migam.az khoda mikham shado salamato movafagh bashii
eshghetoon payedar

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد