لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

آشتی

این دو روز خیلی اذیت شدم و مقصر اصلی فقط من بودم!!نمیگم محسنم اصلا اشتباه نکرد ولی من موضوع را خیلی بزرگ کردم و باعث شدم این طور رابطمون خراب بشه و هر دومون عذاب بکشیم!!خدا کنه به قولایی که امروز دادم عمل کنم و دختر خوبی بشم!  

البته امروز فهمیدم موضوع از چه قراراه و بنده چرا دیروز سگ سگی بودم!من کلا چند روز در ماه عصبی و بهونه گیر ـ شدید میشم(دخترای گرامی میدونین که جریان چیه)اعصابم داغونه میشه ها!دنبال بهونه میگردم و این دفعه بسیار بی موقع تشریف آوردن و .....از صبح بی حالم و ذره ای درس نخوندم!

بچه ها از همتون ممنونم...من امروز زیاد حالم خوب نبود بیام به کامنتاتون جواب بدم!اما باور کنید راهنماییاتون خیلی کمک کرد. 

مخصوصا از مریم عزیزم که دیروز کلی وقتشو گرفتم .... میدونستی لحن صدات خیلی ناز و آرومه!مریمی خیلی دختر گلی هستی و خیلی دوستت دارم! 

زهرا جونم ایشلا که کنکور قبول میشی مرسی که تند تند میای پیشم.بچه ها من بعد امتحانا حتما جبران میکنم و به همتون سر میزنم!!خیلی ماهید.  

باران عزیزم وقتی اسمتو دیدم داشتم بال در می آوردم...خوشحالم که پیدام کردی.جات خیلی خالی بود.....خوش اومدی گلم!میدونم که درکم میکنی...من و تو خیلی شبیه همیم! 

برای همسرم: 

محسن میدونم دوستم داری....امروز بارها بهم گفتی تو همه زندگیمی!میدونم جونت به جونم بستست.....باید بیشتر درکت میکردم!من خیلی پر توقعم میخوام فقط واسه خودم باشی.....میخوام همیشه مال ـ من باشی...من یه عاشق ـ فوق العاده حسودم!!!!  

کاش زمان به عقب برمیگشت و دو تایی طوری رفتار میکردیم که حالا پشیمون نباشیم...کاش من آدمی بودم که تو عصبانیت میتونستم خودمو کنترل کنم و حالا خجالت زدت نبودم!اما امشب قول میدم همونی بشم که بودم...همونی که عاشقش بودی!امروز این حرفت دیوونم کرد...بهم گفتی این باران ـ صبور ـ مهربون ـ من نیست!یه جورایی بهم بر خورد...دیگه نمیخوام این طوری باشه!عاشقتم محسن......دوریتو تحمل میکنم هر چند وقت که باشه!د و س ت د ا ر م 

پ.ن:اگر من زدم زیر قولم شماها باهام قهر کنید......باشه دوست جونا؟دیگه محلم نزارین تا آدم بشم!

نظرات 22 + ارسال نظر
مریم شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ق.ظ http://tameeshgh.blogfa.com

سلااااااااااااااام عزیزدلم
بارانی میدونی چقدرکیف میکنم وقتی میبینم عشقولی هستینو...
دوست دارم عزیزم حالاشدی باران خودمون-فدای تو
بخدادارم ازخوشحالی بال وپردرمیارم

مریم شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ق.ظ http://tameeshgh.blogfa.com

باران ازسورپرایزت من هیچی حالیم نشد

پـــریــا ( آواز پــری هاااا ) شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:20 ق.ظ http://www.pariha.blogfa.com/

سلااممم باران جوووونم .. خدا رو شکر ناراحتی که پیش اومده بود رو خیلی زود حلش کردین .. گااهی وقتهااا این دلخوری هااا پیش میاد مهم اینه که اینقدر عااشق هم هستین که زودی دلخوری هاا رو رفع میکنین ...

شاد بااشین همیشه

منم باران شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 ق.ظ

افرین باران صبور و مهربون خوووودش :)
عزیزم شما همون باران دوست داشتنی هستی، حالا به خاطر درس و .... یه کم خسته ای. مگه نه؟
خدا رو شکر. خدا کنه دیگه هیچ وقته هیچ وقت از این دلخوریا پیش نیاد.
ممنون بارانم.
بووووووس

آره باران خدایی فشار درسا هم خیلی اذیتم میکنه....من میشم همون باران خودتون!
فدات شم عزیزم

مریم یکی از دوستای باران جون شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:09 ق.ظ

شادی را هدیه کن حتی به کسانی که آنرا از تو گرفتند .
عشق بورز به آنها که دلت را شکستند.
دعا کن برای آنها که نفرینت کردند.
درخت باش بر غم تبرها ... بهار شو و بخند که خدا خدا خدا هنوز آن بالا با ماست.

باران یه یا علی بگو و همتت رو بلند کن و به خدا توکل کن .

آرامشی چندین برابر از آرامش همیشگی ات را از خداوند متعال خواستارم.آبجی جونم دوستت دارم.

قربونت برم مریم عزیزم
مرسی از نوشته های قشنگت
منم آرزوم خوشبختی روز افزون تو و همسر گرامیته
منم دوستت دارم آبجیه گلم

خواهر شوهری جان مریض احوال شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:05 ب.ظ

سلام بارانی جانم
عزیزم فدات بشم چه قد خوبه که عشقولی میشین تو ومحسنی
بارانی جانم کاری نکردیم عزیز
وظیفه من و بقیه دوستان بود
که اجیمون وقتی ناراحته پای حرفاش بشینیمو و کمکش کنیم
بارانی جون میسی بابت دعایی که کردی
بارانم امروز سرجلسه حالم بد شد بازم درد مزخرف و کهنه اومد سراغم
نمیدونم امتحانو چیکا کردم
خدا کنه خوب داده باشم زیر۱۵نشم
بارانی جونم فدات بشین درساتو بخون مواظب خودتم باش
هزار تا بوس

چی شد عزیزم؟خدا نکنه تو چیزیت بشه!!!
ایشالا که خوب بشی امتحانتا!
تا همین الان داشتم درس میخوندم دیگه هنگ کردم!

جز تو تمومه دنیا پر شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:41 ب.ظ http://u-r-mine.blogfa.com

عاشقی لطفش همینه که دلخوریامون بی دوومن...

واقعا!!خیلی زود دلخوریا یادمون میره!

مریم شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:26 ب.ظ http://tameeshgh.blogfa.com

باراان ببخشیددیراومدم اخه به نت دسترسی نداشتم..
باران باورت میشه اصلا دیشب خوابم نبرد فقط قیافت میومدجلوی چشام اینقدر فکر کردددددددددم تا بلاخره خوابم برد...صبحی هم میخواستم صبح زود بیدار شم درس بخونم گفتم یه کوچولوبخوابم خوابیدم:باران داشتم خواب تورومیدیدم خواب دیدم با مامانت اینااومدی خونه ی ما اینقدرباهم حرف زدیم تا اینکه توروبه اجباربردن-وااااااااااای فدات شم من عژیییییییییییزم

الهی فدات شم...تو خیلی ماهی عزیزم.
کاش واقعا بتونم از نزدیک ببینمت خانومی...

مهشاد شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:58 ب.ظ http://ARAMESH71.BLOGFA.COM

´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´آپ کردم ´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´ بدو بیا ´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´راستی نظر یادت نره هااااااا´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶

غزل شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:24 ب.ظ

دوست داااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارم
پس چرانیستیییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟

داشتم درس میخوندم
تا همین الان.....هفته دیگه ۳ تا امتحان دارم و کلیش مونده...دارم کلافه میشم!
تو هم بشین بخون دیگه!تنبلی نکن عزیزم

غزل شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:14 ب.ظ

باراااااااااااااااااااااان حالم بده
اصلا حاله درش خوندن ندارم هیچ کدوم از درسامو نخوندم موندم چیکار کنم؟

خواهر شوهری جان جگرگوشه(دپرس) شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:00 ب.ظ

سلام بارانی
فعلا که چیزیمون شدو ضدحال خوردیم و نمره این درسمان۱۳میشود و ول معطل شدم....
نوش دارو بعد از مرگ سهراب عصری رفتم دکی...بارانی بیشتر به جای اینکه به دکتر شبیه باشه به زنای محترمی که سبزی پاک میکنن و .....
اااا؟حتما خوندی؟اون کتابتو بیار دوتا سوال ازت بپرسم ببینم چیزی بلدی /

حالا اشکال نداره من اگه ۱۳ بشم خدا را ۱۰۰۰ بار شکر میکنم با این درسای سختمون!فقط پاس بشم!
حالا بهتری گلم؟

خواهر شوهری جان ماه شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 ب.ظ

راستی بارانی ما هیچ وقت باهات قهر نمیکنیم
همیشه باهات اشتیم که اگه خدا نکرده زیر قولت زدی بهت یادآوری کینم
متمدن تر از ما دوستای نتی کجا دیدی خدایی؟

شماها ماهین!
ولی من بد شدم قهر کنین!این از هر تنبیهی بدتره واسم!

مهشاد شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:09 ب.ظ http://ARAMESH71.BLOGFA.COM

نامه ای از من اگر سویت نمی آید نرنج ، هرچه را من مینویسم اشک پاکش میکند

غزل یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 ق.ظ http://tameeshgh.blogfa.com

فدات بشم منننننننننننننننننننننننننن-تنبلی رو گذاشتم کنار میخوام ازامروزدرس بخونم
قولههههههههههههههههههههههه،قوووووووووووووووووووووول
خسته هم نباشی گلم

mary یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:41 ب.ظ

khoda ro shokr k khodet motevaje shodii
dg az in kara nakonia aroom bash

غزل یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:17 ب.ظ http://tameeshgh.blogfa.com

نیستی خانومی؟

غزل یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:56 ب.ظ http://tameeshgh.blogfa.com

بارانی بخدا دیگه دل نگرون شدمااااااااااااااا-میدونی امرو چقدراومددم وبت همون 14نظر فیکس موندن-اگه اومدی دل نگرونم نزاریااااااااا

مهدی و هنگامه دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ق.ظ http://www.2ravani.blogfa.com

سلام باران جان
خودت گفتی که باهات قهر کنیم اگه باز صبور نبودی و زود قضاوت کردی
قهر کردن که کار درستی نیستی اما اگه این کار را کردی یادآوریت می کنیم و میگیم که زیر قولت زدی این طوری خودت شرمنده میشی و به اشتباهت پی می بری


هفتمین سالگرد عشقمون هست
خوشحال میشیم تشریف بیارید

خاهر شوهری جان دل انگیز دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ب.ظ

سلام بارانی جونی
هه هه هه
بارانی امتحانام تمومید
هه هه هه
آخی نازی تو هنوز امتحان داری؟
چه لذت بخشه تابستون
بارانی جونم میسی اما هنوزم درد دارم امروز میرم جواب آزمایشامو بگیرم

فرنوش دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:48 ب.ظ http://www.khalvate-ma2ta.blogfa.com

سلااااااااااااام خانومی
خوبی اینقدر گشتم تا پیدات کردم
هیشکی نمیتونی خاطره هاتو ازت بگیره گلم
خوشحالم که اینقدر همدیگه رو دوست دارین ایشالا همه چی اونی باشه که میخوای
شب ارزوها واسه خوشبختیتون دعا کردم

سمیرا جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:39 ق.ظ

سلام باران
من سمیرام
خیلی دلم گرفته
دلگیرم از این دنیا و آدماش
خوب حرف میزی
اگه فرصت کردی بیا پیشم
خوشحال میشم
بیا بگو چیکار کنم؟
دیگه خسته شدم از خودم
از این زندگی
از این دنیـــــــــا
منتظرتم

سمیرا جان آدرس وبتو فراموش کردی بزاری....
آدرسا بزار تا بیام پیشت عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد